2008. november 20., csütörtök

akkor én kék

csak mer most lila nincs

7 megjegyzés:

tomka írta...

Lila korszaknak vége, kezdődik a kék. Zseniális! Mert kék! Mert láb! Mert jó!

Jelentem tematikussá vált az oldal, simán önszerveződésből. Azért ez már valami! Felnőttkor, hajrá!

sooslaca írta...

igen ez nagyon jó!
hogy így reagál mindenki és hogy csak így előhúz mindenki egy ilyen nem éppen hétköznapi témájú és színű képeket:)
magam is meglepődtem hogy milyen jó kis összhangban "csináljuk" és hogyan teszünk egy egy lapáttal erre az egészre korkülönbségektől lakhelytől meg mindentől függetlenül!ez jó!!!

Boba írta...

kedves kis kék

Altnőder Emese írta...

és te csak így feltett lábakkal mindezt :)))
tetszik!! ez az egész nagyon tetszik!!!

sooslaca írta...

nem mert ezek nem az én lábaim, én ezt így csak így a kisujjamból ráztam ki...nemnagyügy
:)))

klára írta...

de még egy nagycsomóan enm is reagáltak. képzeljétek el mindenki hazamegy tök fáradtan az iskolából meg úgy minden és csak kapkodják a fejüket ogy wattafakk?nekem ez a kéktalpas az egyik kedvencem Lacus(az uncsitesómnak is ez a neve :D )

Kertész Péter írta...

A kép szélein sötétedést generáló lábaura.
Jahogy kék!
Oksa...