2009. február 6., péntek

wanted


15 megjegyzés:

sooslaca írta...

ohohh!
gyors reagálása példaértékű!
köszönöm!

tomka írta...

Duma helyett tettek. Hadd reszkessenek a gyerekek.

Katjusa írta...

:))) ezt milyen kamerával csináltad??

tomka írta...

Mamiya RB 67, polaroid hátfal, 3,8/90 Mamiya Secor C obi, Fuji Instant FP-100. Miután nincs álványom a géphez (a szélesebb furat miatt), szék+hokedli rajta a gép, én 30 centire (kimértem) ami a szemüvegre esik. Szemben az ablak, hátammödött a szoba hogy sötét legyen oszt kész. Akasztják a hóhért! :-)

Jámbor Zsófi írta...

:D ezjo

Feith Bálint írta...

hehe, nekem ez kicsit olyan, mint amikor a 12majomban a brad pitt normálisnak álcázta magát egy szemüveggel amiben persze még betegebbnek tűnt:)

csmb írta...

jó értelemben vett beteg! :)
riszpekt!

tomka írta...

Jól látod kedves Bálint, de ez csak 1 majom :-) De igen van úgy, hogy kiül az arcomra az amit gondolok a világról, a 12 majom meg alapmű, mint a Brasil vagy a Szárnyas fejvadász.

BetegSrác! írta...

Ez B.I.T.A.N.G.!
Ugyanakkor esztelen jó! :)

Vedres Ági írta...

ez Nirvana összeszedve

Boba írta...

:)
ejnyeno dejó!

Altnőder Emese írta...

odabiggyesztetted magad nekünk :))

Kertész Péter írta...

Geronazzo Mária unokafivére vagy!!!

szepesvári dániel írta...

ó a pola fíling! nagyszerű önportré, baromi hangulatos...
ha már filmeknél, színészeknél tartunk. egy csipetnyi Rick Moranis, Mike Myers van itt összegyúrva kéremszépen:) egyébként hogy a fenébe tudtad önportrénál ilyen passzintosan jól ilyen kis mélységlésségnél a szemüveg keretére állítani az élességet? ha egy képet csináltál akkor különösen gratu. és ízlésesen is tálalva.

tomka írta...

Hát kapok én itt bradpittől mikemyersig, pedig csak egy elhízott pasi vagyok. Kimértem kedves Dani. Nem volt egyszerű, mert álvány híjján széken, kiszéken és egy pár könyven volt a gép. Keresőben tárgytávolság megmér harminccentis vonalzóval. A mélységélesség meg fel van rajzolva a gép oldalára (persze azért saccra ment csak most nagy az arcom). Fénymérés egy lestrapált Leningrád 4 fénymérővel, amit már tudom hogy felül kell bírálni egy-másfél rekeszértékkel. Viszont tényleg csak egy ment, sőt még akartam rá egy duplaexpót, de végülis nem csináltam. Alapvetően gyűlölöm az arcom mert sokat torzult az elmúlt 15 évben, így ez nekem igazi kínszenvedés volt, de mán kezdek megbarátkozni vele (mármint a képpel, az arcommal sosem fogok :-).