2009. február 6., péntek

BREAKING NEWS


Megdöbbentő módon lecsökkent a fotópaták nevű méltán híres blog forgalma, mely nemzetközileg elismert fotóművészeket hivatott egybegyűjteni. A sok rajongó és szakértő értetlenül figyeli a történéseket, de egyikük sem tud választ adni a miértre! Bulvársajtóban felröppentek olyan hírek is hogy a gazdasági válság okozta bizonytalanság és feszültség hatására a művészek depresszióba és alkotói válságba estek, de szerkesztőségünk és egy általunk megkérdezett neves kutató szerint ez kizárható!
.....
Most kaptuk a hírt, hogy mozgás várható a fent említett csodáltos portálon, mivel kihirdettek egy Mindenki önportrézza le magát témájú pályázatot! Az egyik tag aki neve elhallgatását kérte azt nyilatkozta, hogy ezzel szeretné kicsit felrázni az odlal eléggé leüllepedett hangulatát valamint elősegíteni egymás megismerését hiszen legtöbbjük eddig csak egymás képeit ismeri de valódi arcukat kevesen!
Ennek fejében reménykedjünk, hogy a mentőövet mindenki eléri és bele tud kapaszkodni!

Köszönöm figyelmüket, legközelebbi hírösszefoglalóval bizonytalan időpontban jelentkezünk, addigis fél 8-tól ne hagyják a Szomszédok című tévésorozat következő epizódját melyben Lenke nénit előléptetik az ABC sales manager-évé. További szép estét a viszont látásra.

15 megjegyzés:

everydays of gergo írta...

ezjo,
kiválóhirösszefoglaloo! :)
reméljuk a bejegyzes megmozgatva mindenki fantaziajat, mihamarabb kifejti hatasat a meltan hires blog oldalain..

fatilla írta...

:))) ezen igencsak jót derültem,annak ellenére hogy csupa igazság csüng hírbemondó-ajkaidon...
határidő van? : )

sooslaca írta...

határidő?
hááát...minél előbb:)

Katjusa írta...

:D ezen jót derültem, jó kép!

jaffacake írta...

tokeletes szavakba bocsajtkoztatasa a zajlaskeptelen esemenyeknek

/ennel mar csak valami jaffa tudta volna jobban ;PP/

Jámbor Zsófi írta...

na ez tökjo ötlet, biztos felrázza az oldalt :)

Feith Bálint írta...

jómondja kolléga, pezsdítsük az oldalt:)

BetegSrác! írta...

Jó kép. Jó mondat. Én mostanában nem voltam aktív. De előkotrok egy saját képet! :)

nagy_szabolcs írta...

Még mindig jó kép és István remekül hangsúlyozta a szöveget is. :)
Egyébként én is gondolkoztam ezen az inaktivitáson, de szerintem nem annyira vészes. Elég sokan fényközpontúak azért közülünk, a napocska meg nem a barátunk mostanság. :(

sooslaca írta...

lehet h ez a probléma...
nekem is az a bajom egyébként h mostanában nem nagyon fogok gépet a kezembe meg úgy nagyon se kedvem se lehetőségem fotózgatni bár tudom h az utóbbi szar kifogás...
jöhetne már a vidám napocskás időszak

Boba írta...

hehe :)
csatlakozom,napot szeretnék én is,de addig is önportré juhé:)

Kertész Péter írta...

Práger György

szepesvári dániel írta...

Szia Lacus,
Először is nagyon jó a kezdeményezés, sajna tényleg nagyon leült az oldal. remélem most nemcsak tiszavirág életűen pörög fel, de mindenestre ez most kellett:)
a kép nagyon szuper, igazi retros feelinget adtál neki és nem csak a szemüveg és a ps munka miatt. az arcmimikád, és a testhelyzetedet is nagyon eltaláltad.
amivel szerintem még jobban turbósítani lehetne a képet az egy VEF vagy Riga régi orosz rádió a háttérben (vagy egy böhöm Videoton TV fakeretes) illetve egy kis álbajusszal:)
mindenesetre nekem Déri János riporter nyutott eszembe, nagyszerű riporter volt.
Ma reggel én is csináltam kómásan magamról egy képet hamarosan feltöltöm.
a szöveg is nagyon pöpec:)

Kornel írta...

hírek 24 óra 10 perckor

sooslaca írta...

következő adás 24 óra 50kor köszön be!

Dani jaja gondolkodtam utólag h kellett volna valami tv vagy valami retró médiaközvetítő eszköz!
van is egy jó nagy és régi tesla Tv-nk...:)