2009. február 8., vasárnap

házifeladat-orrpolip

17 megjegyzés:

tomka írta...

csini...

...de tényleg, bár a szűkre húzott ajkak azért beszédesek

trip

Feith Bálint írta...

csimperblászter:)

Jámbor Zsófi írta...

jólett

klára írta...

csiriócsimperblászter :D
mit jelentenek a szűkre húzott ajakmatyik?

Vedres Ági írta...

szuper

sooslaca írta...

jójez kisasszony bár az a kurzor be ne másszon a szájába!

klára írta...

az direktbe van ott azzal lehet megpiszkálni hogy kinyisson avgy pislogjon, vagy kimásszon egy kukac az orrából :)

Feith Bálint írta...

ajakmatyi ügyben én is pont arra tippeltem volna, amire slacus :)

Boba írta...

tökjó! :)

Altnőder Emese írta...

:)

Kertész Péter írta...

Ügyesötletes tetszéses!

szepesvári dániel írta...

szuggesztív. kíváncsi lennék egy olyan verzióra, ahol az alsó képen a száj nagyobb nagyításban van, az első képtől kezdve egyre nagyobb nagyításúak a képek...ötletes kis hármas.

tomka írta...

Mit jelentenek a szűkre húzott ajkak? Mint a tágra zárt szemek!

:-)

Ugye

klára írta...

na figyelj én komolyan utánnanéztem neten de azt írták, hogy anyagias meg hogy zsugori szóval ilyen pénzzel kapcsolatos meghatározások és semmi extra , én meg nem hiszem hogy pont ezek lennének rám igazak, de ki tudja mi az igaz, na mit jelent? vagy félős vagy? :D

tomka írta...

Miiiii, Klárika a neten nézel utánna? De drágám, minek nézel utánna :-) Meg, hogy anyagias, zsugori, de könyörgöm honnan szeded ezeket a marhaságokat. Az már biztos, hogy a neten nincs épkézláb információ, vagy csak elég nehéz kiszűrni a híg léből. Nem is szeretem, ha a gyerekeim onnan tájékozódnak.

Szóval mire gondolok: szerintem nem olyan talányos, amikor az ember összeszorítja az ajkait akkor feszül benne valami de nem beszél róla. Dacos, haragban áll a világgal (mert) véleménye van róla (a világról), de tudja falra hányt borsó minden erőfeszítés. Mint amikor otthagytad a fotózzot. A leginkább gondolom neked esett rosszul, mégha másként is komunikáltad. Gondolom Én. De természetesen fenntartom a lehetőséget, hogy tévedek.
De semi rosszra nem gondoltam, sőt. Egy kissé úgy éreztem bánt valami és ezért szorítod az ajkaidat. A tágra zárt szemek meg ugyanezt jelentik. Hogy ez ember teljes erejéből befelé fordul, mert nem akar a külvilággal foglalkozni. De semmi esetre sem akartalak kihozni a sodrodból, annál is inkább mert őszintén tisztelem azt a harcot amit vívsz a világgal, meg néha talán magaddal is.

Szóval csak ennyi.

klára írta...

hát most hol nézzek ugyan utánna egyértelmű volt, hogy ezért nem megyek el a szabó ervinbe. ja van egy csomó dacos téma, a fotozzos dolog nem viselt meg mert már az elején éreztem, nem vagyok odavaló szóval továbbra is szórítom a számat, mert azért az apa-anya-megajósiten is így csinált meg :)

Kornel írta...

hú elképzeltem ezt a nyíl helyett kesztyűs hátvakarós kezes ujjal azt meg tudod kivitelezni? persze nem mert hirtelenjó ez így nehogy belepiszkálj