2009. február 8., vasárnap


Csatlakozván a HÍR-adós felhíváshoz.....

14 megjegyzés:

tomka írta...

Az elveszett fiú. Remélem jól vagytok! :-)

A víztornyos a szívem csücske, egyrészt mert imádom a víztornyokat- hidroglóbuszokat. Másrész mert az annyira kerek kép, annyira frappáns mint egy közmondás.

BetegSrác! írta...

Néha az ElveszettFiú! is előkerül. :)
Nem süt sokat a nap. Úgyhogy keveset fotózom. Aztán még lefoglal pár jövőt irányzó projekt. De talán visszatértem mostmár. LEgalább egy kicsit. :)
Persze, hogy jól vagyunk. Talán több idő és kedv kellene. De csak előkerül az is. :)

Nálunk is van szeretete a vizes eszközöknek. Örülök ha tetszik. :)

BetegSrác! írta...

Ja még valami Ha lenne kedved Aug. elején megnézni egy találkozó keretében a háttérben látható mini tornyot?....
..Beszélgessünk majd mailben a dologról!

Feith Bálint írta...

ezek nagyonfaszák, különösen a jobboldali

klára írta...

elég gengszteres lett :)

Vedres Ági írta...

vagány elnyúlás

sooslaca írta...

marhajó szerintem!!!

Boba írta...

szerintem is gengszteres :)

csmb írta...

szerintem meg jó a csukád!

everydays of gergo írta...

lükkamera.. nagyon szeressük az ilyet.

Altnőder Emese írta...

víztoronyhoz öltözni jó :)

Jámbor Zsófi írta...

nekem is nagyon tetszenek :)

Kertész Péter írta...

jahh, hát ez jessz! egyértelműen!

szepesvári dániel írta...

valamelyik oldalon azt hiszem már láttam, legalábbis a jobb oldalit. jó ez a perspektíva nagyon:) egyébként nekem csak a jobb oldali kép egyedül erősebb lenne...ilyen kis vizipisztoly gép nekem is kéne:)