2008. december 14., vasárnap

zuglói házihepening

5 megjegyzés:

klára írta...

az előbb is zuglói cucc volt?nem más volt a neve, gyönyörű, arra emlékeztet, amikor vmi régi kidobott gyerekjátékomat megtaláltam, vagy egy régi fényképen megláttam mit kaptam karácsonyra.na mindegy, csak a betegség bezsél belőllem. szép ahogy vagyon eme történés

Altnőder Emese írta...

furcsa egy hangulata van
de én még nem voltam zuglói házihepeningen
kedv az lett hozzá:)

Kornel írta...

ezek a forgattyúk nagyon smakkolnak igazi old gang sztájl

Katjusa írta...

jók a színeid, Peti;))!

Kertész Péter írta...

exKlaar: több zuglót nem nyomtam, de ez természetesen nem feltétlenül mentesít bizonyos és esetleges áthallásoktól :)

redőntla: a hepeningen magán én sem voltam, hanem a melegfelvonulás peremén bóklászva botlottam bele ebbe a kis költeménybe:) Bár ha azt vesszük, a melegfelvonulás is egyfajta hepening, ha nem is kifejezetten az enyém.

corneliusz: én is ezt mondtam, amikor megláttam őket – hm, ez nem smakkfu!

Katikám, hát most mondd meg...
:)