2008. december 15., hétfő

18 megjegyzés:

everydays of gergo írta...

megajotettszetőstónusoshangulatos! +

miletics attila írta...

meglehetősen tetszetős!

Altnőder Emese írta...

hűha
nagyon dráma

Kertész Péter írta...

zsíroskenyér!

klára írta...

ott vmi csoda történt éppen

Feith Bálint írta...

ezt is csak dícsérni tudom

Altnőder Emese írta...

azért ezt nagyon megnézném nagyon nagyban

jaffacake írta...

eddigi legtetszetosebb ebbol azthiszem. itt probalta ki azt amit? (:

*

vera fehér írta...

elismerésem :)
nagyon szép fotó.

Kornel írta...

ez már annyira murva jó hogy a szöszöket is ki kellene szedni és nagy vásznat keríteni neki tüstént

Katjusa írta...

mitpróbáltkiki:D??

Altnőder Emese írta...

igen igen
mit próbáltál ki???
nagyon érdekelne mivel készült a kép
eszméletlen tere van amelett hogy nagyon szép
de tényleg kicsit rossz, hogy csak ekkora, borzasztó kiváncsi vagyok minden részletére
nem bérelsz egy hatalmas reklámtábla felületet???
:)))

everydays of gergo írta...

kicsit világok harca feeling..

fatilla írta...

örül hogy tetszik Nektek...:)

ami a péest illeti : shadow/ highlightsban változtatás, a kép alsó harmadában a fényeket világosítottam meg a dodge tool segítségével...a felső harmadon nem kellett "deríteni" ...az élőben is durva volt...:) igazándiból ennyit próbáltam ki...ezeket még sosem haszáltam..ja és felülről kapott egy kis vignettet...

Emese: a kép a szokásos 17-35mm nikkor-al készült 17mm-en ha jól emlékszem..kodak tmaxra...én is ezen "flesseltem" hogy nagyobban mutatnám meg..de akko meg nem látjátok egyben..és úgysem jó...majd egy "pata" kiállitáson nagyban...:)

Jámbor Zsófi írta...

nekem is nagyon tetszik

(valaki emlitette már itt vagy valahol hogy ctrl+egérgörgő hatására lehet változtatni a méretét próbáljátok ki ezt a képet látni kell nagyban)

Jámbor Zsófi írta...

bár az tény hogy egy idő után szétesik, lenagyitani vagy kinyomtatni kéne egy nagy falra :)

sooslaca írta...

akkor most ezennel én is leírnám ide h szerintem is kurvajó!
nem evilági de mégis olyan igazi!
szóval olyan h nézni lehet sokáig aztán egy kis idő után megint!

fatilla írta...

köszönöm Nektek!