2008. december 8., hétfő

a setétség kedvelőinek...

8 megjegyzés:

Feith Bálint írta...

mit is mondhatnék azon kívül hogy köszi a (többek közt nekem) ajánlást...;) remek
Ui: és biztos vagyok benne, hogy te biztos voltál benne, hogy nekem tetszeni fog:)

fatilla írta...

egszsegere Balint Gazdám : )

asszem bizos voltam benne...mostmar csak egy a legszűkebb körnek mennek a fotók : )

nagy_szabolcs írta...

Hát én is megszólíta érzem magam oszt lehet tévedésem van, de nékem akkor is tetszik ez a fless. Szóval aztadurvadejó...

Kertész Péter írta...

assssssztakurva... Ezzdekemény!
:)

fatilla írta...

:) Szabolcs rádsem ismerek ám...mégjóhogyKendnek is...örül Péternek is : )

adél írta...

hol csináltad?:O nagyon jó..

Kornel írta...

enyhén zivataros idő várható helyenként hóeséssel a hőmérséklet csúcsértéke 34° és -17° között lesz van volt
éndzsalföld?

fatilla írta...

Adél, valahol Angyalföldön egy bontát csíptem el...és amúgy mikor tölt Kend valami szépet??? : )

Tedzsaföld Kornénilusz'