2008. december 8., hétfő

kocsis

katjusának szeretettel!

7 megjegyzés:

jaffacake írta...

szepseges
nemvalaszolt legutobbi imelemre kedves veralany (:

fatilla írta...

bajaccik...sokkal inkabb mint a cicasvizio

Katjusa írta...

hűűűűűdemegvagyokhatva:))) köszönöm és tök jó, épp gondoltam megnézem már, ki csinálta ezt a csudi kis felvételt, amikor észrevettem a lábjegyzetet:D...regényes!

vera fehér írta...

katjusa: tök rég csináltam ezt a képet, és rád gondoltam, mikor újrafelfedeztem, szóval gondoltam neked ajánlom. (van még pár ilyen kép, majd azokat is megmutatom)
(sokat gondolkodok a képeiden)
jaffacake: de ugye tudod mi történt? majd leírom, ha véletlen nem. puszi :)
fatilla: a cicásvízió másra volt jó. az vers volt :) ha lehet ilyet mondani.

nagy_szabolcs írta...

Kaszkót akarok kötni, kaszkót akarok kötni!! :) A hangulat mennyisége az valami nagyon súlyos. Igen ütős darab.

Kornel írta...

Lada bújt Lada nem

Kertész Péter írta...

2107!