2008. december 12., péntek

Ecce homo

cim még nem végleges, várom a javaslatokat ha vannak

7 megjegyzés:

nagy_szabolcs írta...

Nem mondom hogy címjavaslat, de tegnap annyit akartam írni rá másikon hogy "Ballada!" és nyomatni rá egy 5öst, azt' beugrott, hogy ott olyat nem szabad úgyhogy úgy döntöttem hogy megvárom ameddig felkerül ide. Szóval ez nekem ballada.

Feith Bálint írta...

bizonybizony, ott esszét kell irni hogy pontozhasd..hogy miért van ez, azt még szerintem maguk az oldal üzemeltetői sem tudják szerintem...
örülök, hogy tetszik:)

Altnőder Emese írta...

álmomban ne lássam, de tetszik:))

Altnőder Emese írta...

Ismerős Művészkém:))

Feith Bálint írta...

hehe
fotozzon kaptam rá egy nagyonvicces kommentet, a kulcsszavakat kiragadnám:
"ez borzalmas" és "tetszik,grat":D
amugy ő az utolsó vagy az első ember
na megyek, nyomatokmá vajaskiflikakajóval
meg persze örülök, hogy tetszik:)

Kornel írta...

ez egy kicsit függélyesen nyújtottabb nem? ahogy nézem úgy egyre szobrosodik a kép

Feith Bálint írta...

jaja, meg van nyújtva, az átmeneti verzión még kb eredeti formájában virított tesóm arca:

http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=184503