2008. december 14., vasárnap

arc mögé rejtőzve

9 megjegyzés:

laan írta...

XXXL

csmb írta...

Ctrl + görgő!
azzal változtathatod a méretet, és a moziból zsebtévét csinálhatsz! :)

laan írta...

nem centire mondtam
:)

Altnőder Emese írta...

jól meggyúrtad:))
klassz!

csmb írta...

köszönöm!!!

na hogyis készült: semmi teXtúra nincs rajta vagyis óóó...egész egyszerűen rátettem a lányra egy zöld üveglapot, amit egy kisbuszból szereltem ki. ezt az üveglapot összekoszoltam, alaposan...
utána ff-be tettem, hogy a bőrszín eltűnjön, végül visszatettem rá a zöld üveg tökéletes szín árnyalatát.
GYÚRTAM WAZZE! :p

Kertész Péter írta...

sokat nézegettem, nyertél!
:)

csmb írta...

PÍSZ!

Feith Bálint írta...

akartam már rá írni, hogy fasza, de elfelejtettem, ugyhogy most pótlom:
fasza

csmb írta...

na..az fasza! :)