2008. november 20., csütörtök

Lila vonat Lillafüred felé






6 megjegyzés:

Altnőder Emese írta...

na ez kész :DDD

tomka írta...

Ráadásul igaz is, Egerből Miskolc felé ha útbaejted Lillafüredet előtte vagy 5 km-el látható e gyönygszem egy szabadtéri múzemban az út mellet közvetlen. :-) Valójában szürke volt, de miután a film amire fotóztam már jó pár éve lejárt kikeverte nekem ezt a bájos lila effektet. Sose hittem volna, hogy egyszer így elrendeződik a sorsa, beül a helyére, és lám. Bár már írtam, hogy fura dolgok történnek olykor körülöttem.

Altnőder Emese írta...

az a legszebb szerintem, amikor ilyan varázslatok történnek:)

tomka írta...

Azéletszép, minek is tagadjam. És ilyenkor tetten érhető hogy millen kicsi porszem is az ember, és mégis egy teljes világegyetem!

Kertész Péter írta...

menetrend előzetes egyeztetés alapján

klára írta...

faviccc
pssszt
lila a füled
haha :D