2008. november 20., csütörtök

idekékülök énis


11 megjegyzés:

sooslaca írta...

hujjuj ez is milyen jó!
panelhal...ez már a kéknek egy kifinomultabb megsárgulósabb penészesebb formája!
igazán finom!kéküljön mindenki!

Altnőder Emese írta...

demég hogy! azt a zöldből kikékülősdi mindenit :)))

tomka írta...

A hal ha jól tudom a korai keresztények Isten jelképe volt, többek között ezért eszünk karácsonykor halat. És hogy jön ez ide? Isten tudja? (!)
Fura mert nemrég előszedtem egy régi képemet és mert nem tetszett átkentem az egészet, sőt újragondoltam de csak kéket (jégkéket) találtam a többi sajna beszáradt. Kisért az Isten ezzel a kékkel (megannyi kapcsolat). Én komolyan hiszek az Isteni elrendezésben. Pláne.
Nagyon szép kékek, már már isteni magasságban!
... és lassan eljutunk az extázisig!

Csak előkotrom Laupert, had énekeljen.

klára írta...

ez a halas degyönyörű :D imádom

Kertész Péter írta...

mi így látjuk őt, ő így a mi világunkat

Kertész Péter írta...

Pontosítok: mi ezt látjuk, ha belenézünk az akváriumba, ő meg azt, ha kitekint onnan.

Katjusa írta...

hallatlan szépségek:)

fatilla írta...

szépek

YAN írta...

halhatatlanok

Kornel írta...

nem egy halvér ű kép ű
ber néhány bár
lelet a harmadik emeletről

Boba írta...

:)))))