2009. november 19., csütörtök

driver

10 megjegyzés:

Altnőder Emese írta...

:)
jó cucc

sooslaca írta...

ferenckené szélesvásznon!:)
hogy lett? kisfilmet fűztél a haccorhatos pinholeba?

nagy_szabolcs írta...

Nagyon über, szabadságos. Tecc.

ferencke írta...

thanx!
slacus: nem 6x6, hanem olyan 24mm-es APS-es fim a gyufásdoboz pinhole-ban.
régi kép, de nagyon szeretem.

jaffacake írta...

ez nemis rossz otlet..
ugyis van itthon APS filmem,
csak gepem nincs hozza (nem mintha akkora elannal miveltem volna a keresest:) bar a likfurasban nem vagyok jo, hajszalvekony tuvel lyukasztottad ki? en mindig elbenazom az effele tevekenysegeket (keine turelem)

nagy_szabolcs írta...

Én anno lemakróztam a lyukat, azzal elég jól vissza lehet ellenőrizni hogy pontos-é a méret. Csak kell mellé valami etalon amiről könnyen leolvasható/mérhető egy olyan méret amihez később viszonyítani lehet. Mondjuk ebben meg az a némileg idegtépő, hogy elkerüld a paralaxis hibát... Viszont ha egyszer kibekkeled szép éles lesz a kép. :)

ferencke írta...

ja. nálam is egyértelmű volt, hogy lyukkamerába megy. nem is kerestem APS-gépet.
a lyukat egyszerü varrótűvel böktem sörösdoboz-darabba. marhababramunka, de alárcsak egy jó obinál, a jó lyuk jó képet csináll. nemmindegy hogy milyen az alakja, mérete... beszlenelve pontosan meg lehet mérni.

csmb írta...

baszus, de álllat!

ferencke írta...

köszi!

itt van ugyanaz a kép, minilabban szkenelve. jobb így a szine mint amit én csináltam a gagyi masinával, viszont ez csak kivágást tud az egész képből:
http://pointnet.szm.com/link/pin04/images/000016.jpg

Vedres Ági írta...

remek