2009. október 5., hétfő

Pécs Tv

7 megjegyzés:

ferencke írta...

ez annyira jó, hogy odavágyom!
az a fíínom napsütés...

BetegSrác! írta...

A legggg tutibb hely egész Pécsett. Ott létünk alatt nem vágytam másra mint egy nagyon finom Pécsi szalon sörre, de sehol nem kapni csapoltat. (Na jó a végén találtunk pár helyet, de akkor is ritka) Viszont a toronyban nem csak enni lehet. :)
És jó a kilátás és kedvesek a felszolgálók és fincsi meleg volt és és és és és... :)

Katjusa írta...

bezony, én még buliztam is ott anno;D...

nagy_szabolcs írta...

Tényleg hívogató.

BetegSrác! írta...

Én sajna kihagytam a bulit. De a mai napig kisért a dolog. És lehet bátornak kellett volna lennem és egyedül is megindulni, mint Ábel. :)
Talán találkoztunk is volna. De a liftes gyerekkel biztos! :D

jaffacake írta...

ennek mesesek a szinei
irigylem eme naplementeszinekben furdozo kis novenyket

Altnőder Emese írta...

milyen kecses
prímadonna