2009. augusztus 13., csütörtök




Jaffásnak!


9 megjegyzés:

jaffacake írta...

uu koszonom Floszadek!

ez ez ez..megint uj szintre emelte.

ezek nekem sokkal de sokkal jobban mint az elozoek es csodalatos hogy ennyire passzentos szinvilaguak lettek.

szerelmes lettem..ismet!

jaffacake írta...

ezt tudtam hogy le kellett volna fenykepezni, de nem adodott ra 'megfelelo' pillanat azthiszem..e!

juj, ezekert most nagyon odavan a Jaffas..ezek a legkedvesebb kedvencek Magatol..lenyugoz mostansag..(idejevoltmar;P)

Katjusa írta...

valami régi videóklipre emlékeztet, de meg nem mondom...vagy ez a dezsavü:)?
szép, minden esetre. Mostanra is.

szepesvári dániel írta...

a felső ++
a két ember, mozdulatsor, jó helyen lévő fénycsíkok...
nekem már teljes a kép jobb oldali kétharmad résztől is.

Vedres Ági írta...

az alsó az aztán csoda

Feith Bálint írta...

alsó gyönyörűség

Altnőder Emese írta...

ezek ketten úgy tartoznak egymáshoz, hogy csak na
biztosan tetszett volna külön-külön is, de így, hogy egyben látom őket már nemtudnám külön nézni

egy képek
és húú

Eszter írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kornel írta...

nekem tisztára ff a hatás a színek ellenére