2009. augusztus 6., csütörtök

*

8 megjegyzés:

Altnőder Emese írta...

szép
és jó nagy :)
de jó is nagyban nézni

nagy_szabolcs írta...

Kissé kiakadtam amikor egy szó nélkül kimoderálták Fotósbázisról, ezért lett nagy itt. Esküszöm volt logikus kapcsolat, csak tudni kellene mi. :)

Feith Bálint írta...

miért moderálták ki?

nagy_szabolcs írta...

Kétszer próbálkoztam vele, egy e-mailt sem sikerült dobniuk arról hogy kivonták, csak simán mindkétszer eltűnt a képeim közül. Ha jól sejtem rontotta volna az oldal színvonalát...

Feith Bálint írta...

pf,ez gáz

Jámbor Zsófi írta...

jaj nagyonszép :)

amugy szerintem valami rendszerhiba lehetett, gagyibbnál gagyibb képek kerülnek oda fel, nem hiszem el hogy ezt kimoderálták. sőt szerintem nincs is moderáció csak ugy mondják.

jazza írta...

szép biza!:)

Boba írta...

igenigen:)