2009. július 27., hétfő

Házasságunk története







15 megjegyzés:

Altnőder Emese írta...

oké, én bőgök.

:)))

sooslaca írta...

jajjdejóóó!:)))
én is ilyen esküvői fotókat akarok majd!:)

Katjusa írta...

Emese, doncsú kráj tunájt;D!

slacus, csak nem te is:)))....??

sooslaca írta...

jajdehogy!!!:D
legalábbis most még nem, én még kicsi vagyok az ilyen dolgokhoz ;))

Katjusa írta...

hát, ami azt illeti én is elég kicsi vagyok, mindössze 161 cm...ez nem lehet akadály;D:P!!

Unknown írta...

Szívből gratulálok nektek Katjusa és népes fotós dinasztia kezdetét kívánom az ifjú párnak:)

szepesvári dániel írta...

jajj, nem a patáknál megadott gmail fiókba léptem be, de az előző én voltam:)

Katjusa írta...

köszi Dánielek;D...

Jámbor Zsófi írta...

hát nem hagyományos esküvői fotók az biztos :)
nagyon szép történet :)

Katjusa írta...

nálunk semmi sem lett hagyományos, pedig próbáltuk;D...de valahogy mégis jobb így:)

Jámbor Zsófi írta...

persze hogy jobb :)

Boba írta...

dejóó :)
szépek :)

Katjusa írta...

átadjuk a fotográfusoknak;))!

Kornel írta...

rendkívül sok boldogságot kutyát macskát szép éveket kacajt mesét vidámságot napfelkeltét csillaghullást nagy zöld kertet csupakék eget ezeket és még soksok ilyet kívánok nektek itt

jaffacake írta...

tan irigy? vagy talan irigy? de azis lehet hogy irigy. szepseges boldog pahr