2009. július 31., péntek

élet

13 megjegyzés:

everydays of gergo írta...

ez egyszeruen lelegzetelallitoan csodas kep.
remek, de tenyleg!

miletics attila írta...

nagyon++

Jámbor Zsófi írta...

Gergő, Láma örülök hogy tetszik :)

ferencke írta...

nagyonszép bizony!
ezek a szinek....

szepesvári dániel írta...

urbanista természetfotó:)
csodás kis világ, bárcsak nagyra tudna nőni...

nagy_szabolcs írta...

Csodás törekvés!
+++

Katjusa írta...

tömör;)

Jámbor Zsófi írta...

köszönöm! :)

én teljesen megdöbbentem amikor láttam hogy ez a kis élet kinőtt szószerint a semmiből, nem tudom meddig fog tartani, majd nyomonkövetem, bár sajnos előre látható hogy nem fog tudni nagyranőni.

Kornel írta...

meg kellene menteni
nem lehet átültetni valahová?

vera fehér írta...

klassz nagyon

Jámbor Zsófi írta...

Korneliusz: én nem merem kiszedni, nem tudom mennyire nyúlik be a gyökere inkább nem bántom

köszi Vera :)

Boba írta...

jaj ez mennyire kis kedves,nagyon szép,ne is bántsd :)

jaffacake írta...

harmonikus