2009. július 28., kedd

14 megjegyzés:

ferencke írta...

eez nekem a meseszép!

miletics attila írta...

kockológia
nagyonjó!

Altnőder Emese írta...

még a felhők is besorakoztak :)

Boba írta...

szépen bekockultak :)

Jámbor Zsófi írta...

örülök! :)

Katjusa írta...

hűha, csak nem swc:)??

Jámbor Zsófi írta...

öö most megfogtál, mi azaz swc? :)

fatilla írta...

tetszetos!

Katjusa írta...

hátööö a hasselblad egy típusa...de ezek szerint nem:)..pedig a keretre esküdni mertem volna:?

Jámbor Zsófi írta...

ja igen utána rákerestem és gondoltam hogy arra gondolsz, ez nem az, hanem 500 c/m :) amugy nem minden hasselbladnál ilyen a keret? én úgy tudtam :)

Katjusa írta...

jéééé:O...lehet, hogy akkor csak a szkennelés miatt....vagy nemtom. Nekem ilyen szokott lenni, és az 500-as szériából én még csak ilyesmit láttam:
http://1.bp.blogspot.com/_qgj6i0KMdN8/SLzAGQL5qeI/AAAAAAAAAXQ/t1Uox9ocmL8/s1600-h/kozmuv2_PHA.jpg

Viszont Gary Gumanow fotóinál található swc-s képeknek jobban hasonlít sztem:
http://www.flickr.com/photos/gumanow/3726140956/

mindig lát valami újat az ember:D:D

ferencke írta...

az a keret a filmkazetta keretének lenyomata (az a két kis bevágás, meg a görgők melletti rés a sarkokban). szinte mindegyik hazettának egyedi "lenyomata" van (akármilyen gépre teszed).
én imádom. mindig rajtahagyom a képen.

Jámbor Zsófi írta...

ja igaz az a kazettától függ nem a géptől. én csak a két kis háromszöget figyeltem azért hittem azt hogy ugyanolyan, most már tudom mi a különbség :)

ferencke írta...

...az enyémbe (a talán) az előzőző tulaj bevésett mégegy kis bevágást, jpbbra fent. na ettől még egyedibb lett. (a paprikás-teliholdas képen látszik)
-biztos nemcsak a jobb-bal, de a fent-lent irányt is nehéz volt a felvétel alapján megtalálni :)