2009. június 8., hétfő

Háború


7 megjegyzés:

fatilla írta...

ez eléggé bejön ... tán itt a legjobbak a karakterek fizimiskái, már ha a sötét oldalról szemlélem őket..make war not love ;)

jaffacake írta...

tyi ez eleg sulyos..
a setetsegbol ez az ami kurvara bejon.

(erdekes, volt egy olyan sejtesem hogy az az 1megjegyzes ettol az ifjonctol szarmazik, es mostmar mindent ertek: MAKE WAR NOT LOVE)

jaffacake írta...

ennek a vicsorgo lenynek oly szep a kidolgozasa hogy megorulok

szemetgyonyorkodtet ez a szivmarcangolo dog

Feith Bálint írta...

köszik:)
én végülis dualitás párti vagyok, a sötét és a war lételemem,de a love meg kell hogy meg ne dögöljek:)

Feith Bálint írta...

szandra:amugyja, én is szeretem ezt a rohadt kis dögöt, aminap éjjel nagy magányomban mondtam is neki, hogy "deszépvagy,te,te betyár,te,egyemmegaztaz aranyszívedet,te"-erre nem ő kezdett el enni engem...?
de azé szeretem,na:)

Kornel írta...

Sejt (film)?

Feith Bálint írta...

azt már rég láttam, már ha a jennyfromtheblock főszereplésű filmre gondolsz azon belül meg a bélkihúzos(?) jelentre célzol...