2009. június 26., péntek

*



"Belőlem valaki útra vált, útra a jobbik részem. Kiment belőlem, itt hagyott. Csak úgy észrevétlen. Félre sem néztem, annyi volt. Csak annyi volt, egy szót se szólt. Hirtelen elment, itt hagyott. Valaki útra vált. A jobbik részem. Belőlem valaki útra vált, és én utána néztem. Jól van hát menjen, tűnjön el. Az én jobbik részem. Először úgy tűnt,hogy semmi sem változott azzal, hogy hirtelen fogta magát a hűtelen, s útra vált belőlem a jobbik részem. Az én jobbik részem. Azóta járom nélküle a végtelen világot. S valahogy nélküle mindent más színben látok. Hosszasan nyújtózik minden út. Valahogy nincsen semmi úgy. Minden szó mástól eltanult. Mióta útra vált a jobbik részem."

5 megjegyzés:

Jámbor Zsófi írta...

a felső nagyon tetszik

sooslaca írta...

gyönyörűszép!
felső nekem is nagyon!!

Feith Bálint írta...

szépek nagyon

csmb írta...

most mondanom, hogy persze a felső nagyon tetszik, de az alsó is nagyon, bár ezt már máshol megtárgyaltuk! :) hangulatosak és kifejezőek! indítanak, és megállítanak!

nagy_szabolcs írta...

Annyira finom a felsőn ahogy az ívek egymásba símúlnak. Nagyon szépek.