2009. május 22., péntek

Eksztázis


8 megjegyzés:

jaffacake írta...

ugyan most semmi kulonossel nem szolgalhatok megis elmondanam hogy kedvelem ezeket a sziporkazo szinu alkotasaidat jo ranezni feldob aztan elkap

nagy_szabolcs írta...

Me' amúgy ez mostanában is eléggé megfigyelhető, pár napja végigpörgettem a képeidet és egyre vidámabb színekkel dolgozol. A régiek inkább drámaiak voltak ezek vidáman groteszkek. Van helye mind a kettőnek. Nekem ez is bejön.

Feith Bálint írta...

jaja, sikerült színtváltanom,köszik:)

jaffacake írta...

hehe, ezt a kommentet tegnap kezdtem el irni -nagyjabol ugyanazzal a tartalommal amit szabolcs irt, miszerint enis vegigneztem aznap az osszes alkotasod, es meglepo volt latni ahogy mintha egy depressziv korszakbol vagy evszakbol valtottal volna at a vidamsagba- csak aztan nem birtam befejezni. ennyitszerettemvolnameg

Feith Bálint írta...

hát igazándiból alapjáraton a mélyben elég sötéten látom a dolgokat,és az élénk színűek között is van eléggé sötét hangulatú kép, jóllehet élénkebb színük által kevésbé hatnak depresszívnek. az esti mese számomra az egyik legmélyebb és legsötétebb, valamiféle erős szorongató érzést kifejező kép ami forma és színvilága által kap egy gyermeki bájt talán és ezáltal válik emészthetővé..persze félig meddig jól látod, hiszen az égrenéző, a mag, vagy a szerelem első látásra vagy ez a vidámabbak közé tartoznak..lelkiállapotom szempontjából egyébként többnyire mindegy, hogy sötét vagy vidám képet készítek-mindkét féle kép megalkotása boldogsággal tölt el és enyhíti a lelki feszültséget.., bár a sötét hangulatú képek hamarabb jeleznek hogy ki akarnak jönni mint a vidámabbak..
ejj, de beszédes kedvembe vagyok:D
szia

Kornel írta...

baszki :)

csmb írta...

az utóbbi képek napi dokumentációi életednek? :D
ez is jó kíp lett!
b.

Feith Bálint írta...

hehehehe
köszi szípen:)