2009. február 7., szombat

ön-érzet

7 megjegyzés:

tomka írta...

Ez azért nagyon ott van, nekem borzasztóan tetszik.

sooslaca írta...

huha ez valóban nem semmi!
nem tudom miért de amint megláttam nekem a 300 című film jutott eszembe!
tudod a Leonidas király meg a disz-iz-szpartaaaaa!!!!!!!

csmb írta...

uhhh! kurvakigyúrt spártai izomember vagyok, aki lekaszabol rosszakat, magáévá tesz nőket, és hobbiból fényképezget is...:) ja és néha bevásárolok az interSARTAban. :)

szepesvári dániel írta...

nekem inkább a Passió jutott eszembe. a fájdalom ezen a képen is jelen van. a testtartás ezt nagyon jól adja át. azt azért sajnálom, hogy ilyen itt mondjuk jó a teljesen fekete, homogén háttér, de azt azért sajnálom, hogy nagyon sok fotódon a térbeliség, ez által a környezet és az alany viszonya nem jelenik meg, de ez legyen az én gondom.

csmb írta...

dani: a térbeliséget a vászon előtt nem tudom hogyan tudnám ábrázolni... lehet csak tapasztalathiány, de nem akarok tárgyakat helyezni a képre, hogy a mélységet éreztessem. ezen okok miatt vonzódom mostanában a "külső" helyekhez!
písz!

szepesvári dániel írta...

ja, nemis úgy értettem, az úgy dúrva lenne, hogy mindig tárgyakat helyezgetnél el a háttérben:)...nem tudtam, hogy mindig fekete vászon előtt dolgozol...azt hittem, hogy sokszor a ps munka miatt lesznek ilyen sötét, homogén hátterűek a képeid. de végül is nem is ez a lényeg, hanem a végeredmény és igen, a külső helyszínt támogatjuk, de azért lakásban is lehet jókat lőni beszűrődő lapos fények vagy borongós, tompa fények mellett, de fekete vásznak nélkül:)
písz neked is Bálint...

csmb írta...

nem tehetek róla, de imódom a sötétséget...:)