2009. február 13., péntek

*


15 megjegyzés:

klára írta...

dedönörű :)

Feith Bálint írta...

nagyonszépek

sooslaca írta...

csatlakozom!

miletics attila írta...

csodaszép mindkét kép!

(ön szerepel rajta tán?)

Boba írta...

:)köszik!

Attila: az alsón én szerepelek
:)

tomka írta...

„Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!

Tombol az életöröm,
Hátamba hasít 10 köröm,
Nincs rá szó,
Nincs neve,
De van, aki tud
Mit kezdeni vele...

Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!

Te nem vagy sárga,
Én nem vagyok angyal,
Ezer fiú
Egyetlen arccal,
Nincs rá szó,
Nincs neve,
De van, aki tud
Mit kezdeni vele...

Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!

Előre lányok! előre!
...

Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!

A látszat csal, de én nem csalok,
Bébi, én már rég más vagyok,
Én nevetnék, de mások döntenek,
Azt hiszem, még rád is lőhetek.

Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!”

Menyhárt Jenő, Európa Kiadó

Lehet, hogy túlzás de én ezt érzem, gyönyörűek.

Katjusa írta...

szépek, vadregényesek:))

jaffacake írta...

a felso mintha teccene nekem (:

Boba írta...

:)

szepesvári dániel írta...

szép érzéki világ ez...

csmb írta...

AZTA KU..VA! Ütnek!

G írta...

megjegyzes

nagy_szabolcs írta...

Hűha! :) Megyek keresek valahol zacskós levegőt. :) Nagyon szépek!!

Boba írta...

hehe :)
Köszik!

Kornel írta...

felkelő nap háza