2009. február 10., kedd

7:30

még a reggeli életmentő kávé előtt...

13 megjegyzés:

csmb írta...

azért biztos elmegy a kép akármelyik társkeresőn! :P
am nagyon tetszik...jó ez a szürke árnyaltság. a környezet meg dobja a reggeli kuszaságot...szoal ez VÍÍÍ! :)

sooslaca írta...

jóez!
legalább mindenki láthatja hogy nézel ki smink nélkül ;)

(tiszta jó h ilyen sokan megmozdultak már erre a felhívásra!)

Kornel írta...

tükörakne

tomka írta...

Mint Pink (Bob Geldolf) a fal-ban. Teljesen..., szinte várom ahogy beleüvöltsön az arcomba, miután kidobta a TV-t az ablakon. Remek!

Altnőder Emese írta...

lesz még így se :)

klára írta...

még mindig jó reggelt! egy hajnali vakuvillanás az arcba, jobb mint egy kávé :D

Vedres Ági írta...

ez jo, es tudod, hogy hasonlitasz az egykori Mäsik Jänosra ;)

szepesvári dániel írta...

tomka, azért ennyire durva nem vagyok:) hijj az egy jó kis film!
Klára, ne is mondd...nincs is jobb egy csipetnyi reggeli vakuzásnál:D
Ági, Másik János...ez aki a Cseh Tamással zenélt? annyira nincs előttem az arca, remélem jóképű:)
köszik...

Boba írta...

életmentő kávé után nem mutatna ilyen jól :)

szepesvári dániel írta...

:) legjobb pillanat az életmentő kávé közben...

G írta...

http://www.youtube.com/watch?v=GbeeoodOeSA

vera fehér írta...

szerintem rég láttalak.. mintha nem is te lennél :)

szepesvári dániel írta...

szerintem is rég láttuk egymást. Remélem jól vagy. egyébként milyen értelemben változtam meg vagy tűnök másnak? a hajam eddig is ilyen kócos volt:) pedig ez én vagyok...vagyis a tükörképem...de lehet, hogy csak torzít e fránya tükör.