2009. január 12., hétfő

történnek dolgok a világban




ilyen dolog például az amikor egy ember rosszakarója (igen van ilyen) arra vetemedik, hogy úgy akar példát statuálni, hogy egy nagyon kicsinyes és béna dologot húz elő a zsebéből. valaki(sejtem kicsoda) valamilyen okokból (az elkövető nem éppen elmés logikájából adódóan azt is tudom miért) kitörölte az összes képemet. arra persze nem volt már terv, hogy hogyan távolítson el maradéktalanul az oldalról, mert még szerzője vagyok ennek a blognak úgy mint ti :) éppen ezért a következő képet küldöm csodás haragosomnak, akinek hasonló jókat, földi örömöket, habostortát és talán a végén egy cigányútratévedt tortafalatot küldök ajándékba :) tanúlság levonva, jelszó megváltoztatva, mindenki hallgassa és tanúljon a csalogány dalából...

21 megjegyzés:

Altnőder Emese írta...

:)

tomka írta...

Mmmmmmiiiiii?????

vera fehér írta...

hát ez komoly

klára írta...

ugyan csak búúúlvár :D

Katjusa írta...

nemá:/

sooslaca írta...

ó hát igen sajnos van sok ilyen ember...nekem is van tapasztalatom hasonlóval pedig én nem is ismertem a kedves elkövetőt...
az a baj h a sok unatkozó vagy lelkileg sérült szánalmas ember az internet névtelenségét kihasználva és részben a mi naivitásunkat kihasználva, aminek köszönhetően tele van az internet a személyes adatainkkal mert minden szarra beregisztrálunk, aztán vissza tud ezzel élni és kárt okozni ahelyett hogy odaállna eléd és megmondaná a szemedbe h mi a baja...

klára írta...

remélem azért benéz erre az oldalra :D és megnézi ezt a postot :)))

Katjusa írta...

neve?

Feith Bálint írta...

tudod hol lakik?
felgyújtsuk a házát?:)

nagy_szabolcs írta...

Ugyan Bálint mi csak beszélgetünk vele...
Pont nemrég néztem, hogy hova tűntek a fotóid... :(
Amúgy kérdezd már meg tőle hogy hogy kell törölni, mert nemrég le akartam kapni egy képem, de sehol nem találtam... :)

BetegSrác! írta...

Igen! Ide a nevével és a címével. Aztán majd jól megvárjuk amikor jön haza boltból és csinálunk róla csúnya fotókat. Majd jól publikáljuk őket! :)


Szomorú, de reméljük, boldog vége lesz. Fel a fejjel. (Akarom mondani képpel! :)

Kornel írta...

na ez az édes bosszú :)))

Kornel írta...

-ság -ség íí

klára írta...

azt hiszem nem fogok az ő stílusával érvényesülni, majd küldök neki egy linket, hogy olvassa feltámadásom :D a bosszú neve K, mint kriszta :D ezek a k betűsök mindig balhéznak, most nem Katjusára gondolok mert ő jóarc így ismeretlenbe is :D nyughassatok :) puszi mindenkinek, majd ha rehabilitálom a képeimat akkor lesz csak izgi :D de nem biztos hogy fogom...

Kertész Péter írta...

Ha nő, kitépem a méhét.
Ha férfi, akkor megetetem vele a saját édesanyja lépét.

Zárójel bezárva.

nagy_szabolcs írta...

Szerintem az a valaki nem gondolta végig hogy ha veled kekeckedik akkor csáknorissal is kekeckedik... :):):)

Kertész Péter írta...

így van...
Meg Big Szabolccsal..
:)

szepesvári dániel írta...

Klára, látatlanban én inkább úgy fognám fel a dolgot, hogy valószínű irigy volt a jó képeidre és nem tudta ezt feldolgozni:)
Inkább sajnáljuk őt ezért, s Te meg legyél boldog, hogy ha nem lettek volna a fotóid megkapóak, akkor nem így áll bosszút, már ha bosszúról van szó.
de ettől csak legyen még nagyon kedved újabb alkotások megteremtéséhez.

klára írta...

nem tudta, hogy van egy csomó pártfogóm , a texaszréndzsör meg bigszabi :) ez megnyugtató, amúgy lány, nőstény, vagy minek nevezzem? :D fátylat rá

klára írta...

amúgy a képen én tolom a tortát magamba szilveszterkor, nem egy jó kép, inkább vicces, eredetlig azért készült, hogy tesómnak elküldjem külföldre, hogy én itthon milyen finomságokkal dagasztom a tokámat az ünnepek alatt :D nem küldtem el, de így is lett funkciója utóbb.

RUJDER KRISZTA írta...

Öhh, bocsika, hogy én itten beleszólok, mer én itten nem lenni tag, csak nagy ritkán felnézni. Szal én emlékeim szerint már írtam Kriszta néven ide kommentet, de én nem az vagyok, akiről szó van, mert azt se tudom, miről van szó. :)) Szal az a komment, amit ide írtam, az nem attól a személytől van, hanem ettől a személytől. :)
Aki ismer, annak pussz, a többieknek meg csocsi! :)