2009. január 28., szerda

távoli helyeken


8 megjegyzés:

klára írta...

nemtudom miért , ez a képed annyira nem tetszik, de úgy rémlik, mintha írtad volna ár itt korábban hogy az ilyen jelegű fotókból szeretnél egy sorozatot. lehetséges ez hogy ilyet olvastam? sok ilyen és ehhez hasonló képet megnéznék egyhelyen, most lehet azért mondom ezt mert ilyen lehúzós takonyidő van odakint, meg idebent is. csináld és kíváncsi avgyok mi lesz a végeredmény.persza csak ha tényleg mondtál ilyne sorozatos dolgot :D

tomka írta...

Igazad van Klárika, ez alapvetően egy rontott kép (életlen, meg minden), inkább csak kontrasztnak szántam. De nem baj ha néha mellényúlok egy picinkét. Az is én vagyok.

a másikhoz is írtam

klára írta...

nekem semmi bajom az életlen képekkel és a mellényúlásokkal, mert nem az és ez is te vagy, én sem vagyok jézus :D

Kornel írta...

talán a felülcsík nem kellene

Kertész Péter írta...

bitang!

nagy_szabolcs írta...

Nálam nagyon bejövős. Egyedül a vízszintes csíkozást nem tudom hova tenni. A felső csík szerintem maradhat, jól keretezi a képet az alsóval.

tomka írta...

Tudod Szabi a vízszintes csíkozás egy hülye effekt, sokat maceráltam magam miatta, sőt megvan anélkül is mert nekem sem igazán tetszett. Azért húztam rá mert karcosat szerettem volna, de digitálisan ezt nem igazán lehet produkálni. Egyrészt tényleg kapkodva fotóztam és elég szarul sikerült, de mégis volt benne valami finesz ezért próbáltam menteni a menthetőt. ennek esett áldozatául :-) Egyszer régen smirglivel áthúztam egy negatívot és borzasztóan tetszett, hát valami hasonlót akartam csak fotósoppal. Nem az igazi. Hiába ez már nem az én világom.

BetegSrác! írta...

A szar.jpg nekem nem is annyira szar! ;)