2009. január 15., csütörtök

mea


6 megjegyzés:

Jámbor Zsófi írta...

szerintem ez érdekes. fénykalligráfia ugye? mivel világítottál?

klára írta...

ez nagyon furcsa, megleptél.láttam már ilyen vagy ehhez hasonló képeket de mégis olyan mint amikor látok egy filmet és azt mondom hogy ilyet még nem láttam...na ezt jól elmagyaráztam

vera fehér írta...

az a szóellenőrzésem hogy randi :))
zsófi! kis zseblámpával világítottam meg b idővel expóztam. de lehet t-vel is, attól függ, milyen (hosszú) a kioldózsinór.
klára majd vesézünk :)

tomka írta...

Ez biza fénykalligráfia. Picasso rajzolt így, illetve láttam olyan fotográfiát amin a jó öreg Pabló rajzol így a fénnyel, de ha megveszek sem jut eszembe ki fotografálta. Akcióművészet a performansz őse :-) Tetszik.

Zsoló írta...

ördödire sikerált...
de azért jó!

Zsoló írta...

ördögire! bocs
butio