2009. január 14., szerda

Éjszaka Kebelezbe


7 megjegyzés:

miletics attila írta...

gondolom ez pontosan az, aminek látszik.
kérdés már csak az, hogy minek is látszik?...

klára írta...

nekem ez olyan mint a szerelmeskedő olajbogyók, de persze azért látom vannak itt erősebb dolgok megbújva, finoman érzékeltetve. nagyon szép és nekem teljesen újszerűen hat ez a forma és textúra most tőled pedig gyakran visszatérek a dolgaidhoz de mégis olyan mint vminek a lezárása és vmi újnak a kezdete. szép

Feith Bálint írta...

attila: az éjszaka bekebelezni készül a jóvágásúnak épp nem nevezhető férfit, aki ennek hatására bekebelezni készül a lányt, aki békés tudatlanságban épp fellációt végez a férfiún:)

klára:
köszi
jaja, kezdek más felé is kacsingatni színügyileg, az első ilyen kacsintás a dekkelő volt. majd mostanság csinálok néhány szatírikusnak mondható képet, óriási c-vitamint kiokádó, lyukasfejű, lángolóagyú emberkével, meg leszakadtfejű barbival- nna ott lesz színorgia:))
formailag sztem nem tértem el az előzöektől, vagyis pl. az autorretrato, a szerelem és halál és főként a coitus nagyon hasonló ehhez..

miletics attila írta...

igazán költői!
:)

klára írta...

én nagyon várom a folytatásokat :))))

csmb írta...

ezt kitenném a falra! gratz!

Feith Bálint írta...

örülök hogy tetszik köszi