2009. január 6., kedd

Fel vörösök, proletárok!


Jelszavunk: munka és béke!

4 megjegyzés:

szepesvári dániel írta...

Szia Peti!
nekem a kép szűk, keveset látok, ezáltal nem oly izgalmas számomra. utcai dokumentarista, riport fotónál nekem nagyon hiányzik a tér, a környezet.
a távoli piros lámpa bekomponálásának tudatossága érezhető, de nem tudom, hogy túl direkt bevonása, mint képi elem ad e a fotóhoz.

egyébként nekem most valami nem tiszta teljesen. Fel vörösök, proletárok címet adtad neki és egy kommunista jelmondatot, hogy Jelszavunk: Munka és Béke!
De az illető sapkáján egy árpádsávos ősi magyar zászló található 4 piros és 4 fehér sávval. A kezében fogott nagy zászlóról a látszódó része alapján nem tudom, hogy pontosan mi. csak azt tudom, hogy én nekem most zavart okozott a cím és a kép egyidejű értelmezése:)

xabolcs írta...

...meggyött Győrből a Sári... ;)

Kertész Péter írta...

dániel: csupán azt kívántam érzékeltetni, ami történelmi tény is, miszerint a szélsőbalos ill. szélsőjobbos halmazok maximum ideológiájukban térnek el egymástól némileg, azonban módszereikben és tetteikben, tehát a lényeget illetően semmiben. Ezen a képen (gondoltam én) szerencsésen szemléltetődik a gárdista úr kezében tartott vörös lobogóval mindez.
:)
:(

xabolcs:
...meggyött Győrből a Sári...
...tapsolni, dobálni...

fatilla írta...

amit az ideologiak termeszetevel kapcsolatban irsz egy hatalmas igazsag..egyik szar a masik fos...mar bocs : )