2009. január 26., hétfő

*



6 megjegyzés:

tomka írta...

A legfelső a kedvencem, pedig az a legkonzervatívabb a leginkább nem rád jellemző, és mégis az a leginkább Altnőderes. :-) a Fene érti ezt...

...végül is imádom a nagy régi megkoszlott ablakokat, a házak hunyorgó szemeit. Asszem ezért.

kedvesedő-pár-ablak :-)

szepesvári dániel írta...

Ezek igazán meghitt képek, de az utolsó nekem egy kicsit kilóg az első kettőhöz képest. a rács már, mint szimbólum se annyira jó szerintem egy esküvői képnél, de azok a rózsaszín, fehér zacsik ott az udvaron kicsit illúzió rombólóak is, annak ellenére, hogy pont azt szeretem, ha nem olyan nagyon beállított, tökéletes minden egy esküvő fotónál. de az első kettő nagyon tetszik, bár nekem még egy-két kép hiányzik, hogy az eksüvő története szépen megelevedjen előttem és legyen kezdete és vége, na akkor még inkább tetszene. ezek az ablakok meg valami csodálatosak. a régi gerébtokos ablakok a gyengéim, ezért is akartam ilyen lakásba költözni:)

csmb írta...

nagyon szuper lövések!

klára írta...

nekem is a felső a kedvencem, olyan mint egy "mindenkiörülnehailyenesküvőiképlenneafiókbananagyszüleiről" fotó :D

klára írta...

nem férődöttki."...nagyszüleiről"...

BetegSrác! írta...

Nálam csinos! :)