2008. december 7., vasárnap






pici-riport a nyári kritikus massza felvonulásáról :)

12 megjegyzés:

klára írta...

olyan mint egy nagycsomó páncélos bogág:D a színeke meg, mintha egy cukorkaboltba léptem volna be.szépséges

jaffacake írta...

nem illik ide szerintem
furcsan virit

nem ezt a fatit kedvelem, nembaj? (:

fatilla írta...

klari koszonom a szep hasonlatot...jaffa: az hogy nem illik ide szerintem kisse tulzo meg akkor is ha Maganak nem tetszik..

Jámbor Zsófi írta...

én nagyon szeretem ezeket a képeket. akkora arcok! :)

szerintem nem jo ez igy hogy nem illik ide. mármint nem kéne hogy ilyen legyen, mert ez az oldal azért jött létre, hogy mindenki azt a képet töltse fel amit úgy érez hogy fel akar tölteni. de mostanában úgy érzem én is hogy egyik képem sem illik ide, és amiatt nem töltök. fura ez de így van. és nem tudom miért.

Kornel írta...

este hiradóriport
hát ez a mi vagy millik mi nem nincs szint nincs hang nincs rakendroll

fatilla írta...

Kornéliusz ez egy finom hasonlat szintén...Zsófi Neked ment egy mail..

Jámbor Zsófi írta...

ojaj nemkaptammeg.
milyen cimre küldted?

fatilla írta...

a szokasosra...a nsztyasra :)
de akkor kuldom ujra

nagy_szabolcs írta...

Hát énis úgyérzem hogy nem illek ide (mondjuk én nem is), de én azé' töltök. :) A feneazpofámat... :P
A képekről meg asszem még amaz másikon kifejtettem a véleményem hosszan úgyhogy most csak annyit hogy szuperek.

csmb írta...

a pirospöttyös az igazi! :)

fatilla írta...

Szabolcs ööömm kösz hogy mégegyszer írtál hozzájuk!!! úgy gondolod valami durvább oldalon volna a helyed mi ? :)

a pöttyös jó már én kezdek beleszeretni az uj termékbe ami ilyen kis töltelékesvalami és kettő van egy csomagban :)

Kertész Péter írta...

szépriport, tetszik nekemnek, mitöbb!