2008. december 4., csütörtök







18 megjegyzés:

klára írta...

ezek olyan szokatlanok tőled de mégsem, most nagyon megleptél. igazán tetszenek. az elsőről azt hittem legeslegeslegeselősször, hogy egy továbbélt latinovits :)

sooslaca írta...

valóban szokatlan de annál jobb!!!
főleg a felső de az nagyon nagyon húha!!!

Kertész Péter írta...

Móricz: Barbárok

Esz judott az eszembe, nekem ilyen

Feith Bálint írta...

köszik
jaja, ezek mások,most nem ezen a vonalon "mozgok", igazság szerint február óta csak grafikákat csinálok, ezek még az azt megelőző időből maradtak meg, ők élték túl a nagytakarításomat:)
kalar: nekem inkább József Attila
slacus: nekem is felső kedvenc, és valami sorsszerűséget vélek felfedezni abban, hogy a vonatablakon lévő karcok épp ott helyezkednek el, ahol tükröződik az alakom az üvegbe...
Peti: van az asszociációdba valami- hangulatilag

fatilla írta...

ez a portré nekem nagyon tetszik...

Feith Bálint írta...

nekemis;), köszi

jaffacake írta...

elsore bevallom oszinten eltulzottnak ereztem a portret. ezvolt tegnap. aztan most megneztem megint, es kepileg tetszetos szamomra, azonban utomunkaugyileg kevesbe. erzem benne a hangulat, de megis valahogy tul erosnek erzem. mindezek ellenere azert pozitivan ertekelnem

Feith Bálint írta...

köszi

Feith Bálint írta...

köszönöm (remélem jól értelmeztem a csillagot:)

jaffacake írta...

vagy nemistudom.
veszodom a kepeiden.
es ez kurvajo azahelyzet

Feith Bálint írta...

hehe, örülök, hogy vesződsz, vagyis annak hogy mindez jól esik neked..azt azért el kell hogy mondjam, hogy ha a következő grafikáim valamelyikén szintén el kezdesz vesződni azért már pénzt kérek..(elvégre virágzik a vadkapitalizmus)
a tarifák:
következő vesződés: 100huf
azt követő vesződés:200huf
és így tovább:))

fatilla írta...

Bálint Kedves, úgye mondanom sem kell hogy a befolyó pénzösszeg meghatározó hányadát a mellékelt bankszámlaszámra szükséges áthárítanod. A befolyó összeget úgyanis valamely kábítószernek minősülő kémiai összetételű anyagegyüttesre fordítanám, melyet a patákok egy közös találkozó keretein belül fogyasztanának a karácsonyi béke-bál jegyében...: D

Feith Bálint írta...

hehe, túl van tárgyalva, bár ez esetben lehet feljebb kell vinnem a tarifákat:)

Boba írta...

legfelső nekem
középső is kicsit
szépek :)

Kornel írta...

a portré, mert nem magyaráz, hanem mond

Feith Bálint írta...

boba: köszi:)
kornéliusz: teljesen jogos! a középső mondhatni szájbarág..:)

nagy_szabolcs írta...

+++

Feith Bálint írta...

köszi