2008. december 24., szerda

Advent

Ezzel a polával szeretnék nektek áldott és békés Karácsonyt kívánni;)!! A történethez hozzátartozik az is, hogy ezt a képet az sx70-emtől kaptam ajándékba, néhány héttel ezelőtt olyat tett, amit sem előtte, sem utána: egyszerre két képet köpött ki a drága:) Ez az, amin volt is valami:)) Egyértelműen azzal tudtam csak magyarázni, hogy a maga furcsa módján próbált megajándékozni engem, s ez kapcsolatunkat még személyesebbé tette;D...Minden jót és szépet nektek!

9 megjegyzés:

Feith Bálint írta...

nagyon szép szerintem

fatilla írta...

Békés Karácsonyozást kívánnék ezúton Nektek illetve minden Pátának és Nempatának egyaránt..

miletics attila írta...

én is csatlakoznék, :)
boldog karácsonyt!

Altnőder Emese írta...

Itt is Bóóóóóóódogot Mindenkinek!
és szerintem is szép:)

Katjusa írta...

köszi:D asszem kezdek öregedni...idén már szinátra szólt a hangfalból és jólesett:O...bódog:)))!

Jámbor Zsófi írta...

énis mindenjót kívánok mindenkinek :)
kedves kis kép, főleg hogy ajándék

Katjusa írta...

kapott is viszonzásul Karácsonyra egy Artisticot ajándék gyanánt a kicsikém;D..

Kornel írta...

szép szimmetrikus
buékot nem ellenben sokáig és éljen

Katjusa írta...

neked is:D:D!