2008. november 18., kedd

társas magány

8 megjegyzés:

Altnőder Emese írta...

érdekes lett, részleteiben nagyon tetszik

Kertész Péter írta...

Egészében pedig... Nem is sikerült szavakba önteni :)

Altnőder Emese írta...

:)))
már úgy értem, hogy tetszenek részletei, tetszenek képek...de nekem ez olyan, mintha egy könyv egyik oldala lenne, vagy lehetne akár kiállítási összefoglaló, de nem tudok hozzá gratulálni, mert nem az...vagy igen? :)
nem azért mert nem áll össze, de mint egy egymás után feltöltött sorozatot is, ha nézek általában kiszúrok egyet vagy többet, ami jobban tetszik...de itt nehéz szétválasztani, mert ugye összefolyik...de ugye nekem valahogy akkor is szétszedhetőek...de ezt hogy emeljem ki :DDD
na
társas magányomban erre jutottam :DDD

Kertész Péter írta...

jajhát nem akartam ekkora felfordulást generálni a lelkedbe', leporello és kész, jah!
:)

miletics attila írta...

nagyon tetsz!

tomka írta...

Neeeem nem leporello, inkább moziklipp. Olyan békebeli szélesvásznú moziklipp az első sorból, fölfelé bámulva, hogy fáj az ember nyaka és nem is lát mindent, csak fura torz részleteket egy filmből, egy életből talán tükör, talán csak ablak és közben Rózsi énekel.

Feith Bálint írta...

ejhaj, csak azt tudom mondani, hogy ez egy kiváló oldal ez a paták, meg hogy tetszik eze kép

Kertész Péter írta...

Örülés.
A modelleknek is, akik nélkül halott ügy a biznisz. Mármint az ilyenfajta.