2008. november 27., csütörtök

*

9 megjegyzés:

sooslaca írta...

jajjj de csodálatosgyönyörűszép!

tomka írta...

unatkozó menyasszony, vidám és csábos

:-)

Kertész Péter írta...

Itt aztán eszembe jut minden... Oroszlánkörmeit próbálgató kiscsámpás tinilány nővérétől csóringált cuccban, elhasznált lány heroinos tűk sűrűjében, meg ilyenek.
hamajd ehembe jut még valami a sokmindenből, jelzem.
Demmmost ee kell mennem!

laan írta...

szekszi

Altnőder Emese írta...

:))
köszik!

klára írta...

ez migyönyörűűű

Altnőder Emese írta...

gyönyörűűűűűEK!! :))

Jámbor Zsófi írta...

ellentmondásos érzelmeket kelt bennem a kép. tényleg nagyon szép női láb, fényekkel árnyékokkal megbolondítva, de nekem hiányzik a lábfej akkor is akármennyire küzdök ellene. pedig nem követem vakon a szabályokat. a csipke már annyira nem ahogy Roland mondta, úgy izgi. de a lábfejtől olyan elcseszett hatása van szerintem, pedig pontosan jól tudom hogy te így akartad és nem másképp. de a legdurvább az hogy még így is különlegesebb mint sok más kép és kiemelkedik közülük. na mindegy csak gondoltam ezt elmondom.

Altnőder Emese írta...

Köszönöm Zsófi, hogy elmondtad!
ne küzdj ellene
neked hiányzik, nekem nem
:)