2008. szeptember 30., kedd

szellem kontroll






13 megjegyzés:

fatilla írta...

héj ezekért odáig vagyok :)

fatilla írta...

ja és nem kaptam gólyát!

Kornel írta...

forgattál egy horort?

miletics attila írta...

ilyen képekből annyi kéne 13x18ban, hogy egy szoba teljes falát lefedjék...faltól falig, padlótól plafonig...

Altnőder Emese írta...

Ági, csodás sorozat!!!

Vedres Ági írta...

fatilla: hejj, de jó, de pedig küldtem, akkor újra most.
korneliusz: érzed a szellemeket?
miletics: akkor hajrá, csináljuk meg - kiállítás-
mesi: köszi, ha Te mondod, akkor az úgy is van.

Katjusa írta...

titokhelyek:))

Kertész Péter írta...

Khhemény... Kórházas élmény, valaki meghalt, aki nem fejezte be az életét, nem szakadt el, nem tud elszakadni. Csak halála helyszínének terébe járhat vissza, az övéit is csak akkor láthatja, ha ugyanebbe a kórházba kerülnek vagy betegként, vagy látogatóba jőve másokhoz.
Vár és remél és fáj...

Basszus, a hideg kiráz, nehogy én is így járjak, mint ő...

:)

everydays of gergo írta...

hmm
tetszik
tisztahorrorfilmhangulat

vera fehér írta...

konkrétan megijedtem. nagyon jó.

Kepes Jozsef írta...

remek képek

szepesvári dániel írta...

nagyon egyben van, tényleg hátborzongató. mintha a portás nézné végig a monitorjain a különböző kamera képeket a kórházban és egyszer csak az utolsó képen két manus közeledik:) egyébként talán annyit, hogy elgondolkoztam azon, hogy nem lenne e erősebb a legutolsó kép nélkül, ahol az emberek vannak. hogy emberi jelenlét nélkül talán még jobban is oda tudjuk képzelni, még ijesztőbben is el tudjuk képzelni azt, hogy valakinek azért kell lennie akitől fél az ember...mint pl. az Alienes filmeknél, de úgy általán szerintem az a legfélelmetesebb, ha nem látod az embert vagy lényt akitől félni kell, hanem csak a puszta tudat vagy képzelet hatására pisiljük össze magunkat:)
de egyébként úgy érzem jó, hogy van egy kép a végén ahol van ember csak talán ők nem elég félelmetesek a többi kép alapján kialakult érzéshez...bár lehet, hogy nem is ez volt a szándékod:)
egyébént meg gratu.

csmb írta...

a 3. kép szétvág-meggyilkol!!!