2008. szeptember 1., hétfő

1732

5 megjegyzés:

tomka írta...

vaaaaaaagggghhhhhh, bakkkerrrrr ez nagyon jóóóóó. Nagyon! Kerestem valamit ami ide illene, lám ezt tanáltam: "Midőn 1732~ben a protestáns nem articuláris templomok elvétele forgott szóban, a miniszteri conferentia erősen kiemelte, mily nagy szükség van derék plébánosokra. Hivatkozott arra, hogy már két éve sürgeti a papi státus kimutatását, de azt mai napig sem kaphatta meg. A király elfogadja az egész javaslatot, de különösen tetszik neki annak utolsó, most idézett pontja (sic). 1733-ban kezdetét veszi a lelkészségek rendezésének nagy munkája."
hööhőőőőőő :-)

BetegSrác! írta...

Na, nEEEE!
Én is alkalmaztam volna ezt a megközelítést. Most nyerted al a találkoznunk kell élményt. Igaz, hogy eddig is éreztem valami ÉN TE vagyok élményt. Most viszont megkell igérd, hogy látnunk kell élőben egymást, hiszen ez nem tartható dolog. Tehát a terv a következő: Te+ a feleség-Én+ a feleség mind ott leszünk és jót beszélünk majd! :) Nálunk nincs kocsi de ha meglesz a lakásunk (Erről még nem tudsz, de mesélek a köv. levélben) akkor itt. Vagy esetleg egy pártatlan helyen lévő találkozó alkalmával. Kocsi hiányával lőném a nálatok dolgot, ha nem baj. :(

tomka írta...

He, he... he, he, he... :-) Összehozzuk, drága barátom összehozzuk. Még nemtom hogyan de összehozzuk. Kocsi van nékünk, mostan inkább idő nincsen, de majd emilen egyeztetünk, mert itten is változnak a dógok folyamatosan. :-)

Altnőder Emese írta...

az ilyet csak szeretni lehet:)

fatilla írta...

nagyon tetszik itten a perspektíva..ja és írtam Néked a Krisztusos képhez egy kérdést..:)