2008. augusztus 25., hétfő

Partizán






8 megjegyzés:

Altnőder Emese írta...

hujjdemegverlek!!!! :)

laan írta...

hehe&tünés!:)

fatilla írta...

mind3 nagyon finom...

Jámbor Zsófi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Jámbor Zsófi írta...

nagyonszuper!
Emese szerintem tisztára fotogén vagy :)

laan írta...

ja...tuti karakteres modell :)
köszik

tomka írta...

Jean Michael-től hallgatom éppen a Kínai koncert 4 oldalán a Souvenirs os China melankólikus taktusait. Közben nézem a képet és ráz a hideg. Egészen véletlenül szoktak nekem ezek így kijönni, nem is értem miért. Egyszerűen összeállnak és én olyankor pontosan tudom, hogy egy igen picike része vagyok csak az egész világmindenségnek. Ilyenkor mérhetetlen alázat van bennem és mint Warhol csak pislogok. Egy utazó vagyok csupán semmi több...

BetegSrác! írta...

Szép sorozat! :)