2008. augusztus 28., csütörtök

Nagymező utca


6 megjegyzés:

Kornel írta...

jé az Emese

laan írta...

a Másik :)

Altnőder Emese írta...

igen, én Egyik vagyok:)

sooslaca írta...

egy gyík?...hahaha...
tetszik tetszik...főleg h a zsidó úr is ott lép be hátul...nagyonjó

fatilla írta...

ez annyira durva...éljen a szürrealitás:)

tomka írta...

Hmmm, nem is tudom, van az egész mögött egy fura ki nem mondott kérdés. Amit asszem nem is most nem kérdeznek meg, de egy jó ideje kergetik az egészet. A zsidóság kérdése a mai Magyarországon. Annyi minden keveredik ebben amit szerintem sokan a mai napig félve rebesgetnek, mert nem lehet letagadni a ma is élő és a felszin alatt lappangó rasszizmust, gyűlöletet, félelmet és zavarodottságot. Erre itt egy kép ami megrázza az ujját és ejnye-bejnyét mond, aztán égnek emelt újjal figyelmeztet. Fura érzéseim vannak, mert tudom hogy egy fontos kép. Nekem, tán másnak is. Vannak érzések amit olyan bensőségesek, hogy nincs is nevük vagy ha vannak azok csak kitalált szavak. Olyan érzésem van mint egy Kiserzsizenén, ahol dalol hozzám Kis Erzsi egy idegen nyelven amit ennek ellenére tökéletesen értek. Na ilyen érzésem van ahogy nézem a képet. Szerintem csodálatos és mélyen megható.