2008. augusztus 26., kedd

jó étvágyat!


8 megjegyzés:

laan írta...

székfoglaló reggeli

Katjusa írta...

szép, hangulatos darab, magam azon nyomban meg is éheztem;)...

fatilla írta...

nehogy elrontsátok a hasatok:)

Altnőder Emese írta...

szépség, grat!

Kutasi Kovács Zoltán írta...

Júliusban egy vasárnapon én is megcsináltam. Ugye milyen jó volt ott tökölni a kompozícióval? Jöttek a bringások és nézték, hogy vajon mit látott a fotós.

fatilla írta...

:) jaja egy ideig nezelodtem hogy hogyan kene...mondjuk leginkabb az izgatott hogy mossak e hozza vonatvagont vagy esetleg egy bicajost, igazabol barmely megoldas soknak tunt..a sotartoval meg szerencsem volt...a minap ujra odamentem de a sotarto mar rossz helyen volt..:)

BetegSrác! írta...

Ajjj!
Ez JÓÓÓÓÓÓ!

vera fehér írta...

a fekvő komornyikot senki sem vette észre? azt eteti a nagy visszafeléporszívó. és közben fakír is, mert széklábakon szeret fekveenni.
:)