2008. augusztus 26., kedd

Coitus Interruptus


4 megjegyzés:

fatilla írta...

:) tetszetős illusztrációja valami olyasminek amit szavakkal olynehéz "kellően" kifejezni:)

Feith Bálint írta...

sejtem mire gondolsz..:) ez a kép számomra a következő: a bal oldalin a férfi főbelőtte magát, miközben a nőnek orgazmusa volt.. az asszonyka viszont olyan szinten fetrengett a kéjbe, hogy csak akkor tért magához, mikor már vérben ázott körülöttük minden:)..bár hogy rajtam kívül ki látja ezt benne az egy nagy kérdés:) köszi

fatilla írta...

en azt hittem hogy egy dzsóját szív a férfiú miközben tolják:) aztán elönti őket a kettős-orgazmus...hát ezt láttam én bele:)
persze mostmát így látom hogy az egy kézifegyver...mondjuk az jó bennük hogy többfelé elvezetheti a szemlélőt...

Feith Bálint írta...

az biztos,hogy sokfelé lehet aszociálni a kép láttán,tesóm verekedő hangyákat látott benne:)