2008. augusztus 27., szerda

:)

 egy huligán is ünnepel Lacus!!! :D

7 megjegyzés:

sooslaca írta...

ódedrága:)
köszönömköszönöm
milyen jó volt ilyen kis huligánnak lenni...bár néha mostanság is tudok még ilyen lenni csak már kicsit furcsábban néznek rám mint anno:)

laan írta...

buborékHuligán

Feith Bálint írta...

én ezt a gyerkőcöt megeszem,jóvan?

Altnőder Emese írta...

Lacus, csinálnál egy ilyen piallanatban önportrét? eskü, nem foglak furán nézni :))))

:)

megenni én fogom, de hagyok buborékot :))

nagy_szabolcs írta...

Akartam dícsérni de mindig csak odáig jutottam hogy igazán Altnőderes.
Szóval felütöttem a magyar értelmező kéziszótárat, mely szerint:

Altnőderes: melléknév, több melléknév furcsa egyvelege, mint például a kedves, élettel teli, természetes, szeretnivaló és további 24 hasonló jelző. Legtöbb alkalmazási területe a fotográfiából ismert.

Jah és sorry hogy szétoffoltuk a másikon... :)

Jámbor Zsófi írta...

jaj az az arcocska annyira aranyos :) ahogy koncentrál hogy dallamokat csiholjon ki. bár élőben biztosan fülsiketítő volt :D vagy abszolút hallása van a gyerkőcnek?

Kertész Péter írta...

mókás, életes
:)